לאחר שהרעיב ילדים ונזקקים, הגיע לפיד לארוז להם אוכל לחג

    אבי יעקב 18 Comment on לאחר שהרעיב ילדים ונזקקים, הגיע לפיד לארוז להם אוכל לחג

    לפיד: "יש דברים שעומדים מעל כל דבר, וזה שלכל יהודי בחג יהיה שולחן חג" • גורמים תוהים: "לא לפני זמן רב היה כאן שר אוצר בשם לפיד שקיצץ קצבאות ילדים, ביטל נקודות זכות במעונות ולא הפסיק להתעלל, מאיפה החוצפה הזו?"

    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן No Comments on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, ביקר היום בממלכת החסד של הגאון הרב יצחק דוד גרוסמן, ולקח חלק במבצע אריזות מזון למשפחות נזקקות לקראת החגים של עמותת "מגדל אור".

    לפיד הגיע למחסן החלוקה המרכזי של מבצע חג שבע, בפתח תקווה לסייע באריזת חבילות המזון למשפחות נזקקות, לא לפני שכל כלי התקשורת שמעו על המעשה הנאצל יממה קודם לכן.

    "יש דברים שעומדים מעל כל דבר, וזה שלכל יהודי בחג יהיה שולחן חג. הרב גרוסמן נותן לי הזדמנות כל פעם מחדש לארוז מזון ולדעת שלעוד משפחה בישראל יהיה מה לשים על שולחן החג". לפיד פנה לרב גרוסמן ואמר לו: "תבורך על ההזדמנות שאתה נותן לי לבוא ולעשות מצווה שכזו" אמר לפיד.

    במהלך הביקור הודה הרב יצחק דוד גרוסמן ללפיד על הגעתו ואמר: "תבורך על שבאת ועל כל המעשים הטובים. נברך את כל עם ישראל בשנה טובה ומבורכת. זה החיבור הגדול ביותר של עם ישראל. שאדם דואג לאחר. כמו שהוא דואג לעצמו לחג שבע, הוא דואג גם לאלו שאין להם, שלמשפחות ולילדים שלהם יהיה חג שבע".

    "לא לפני זמן רב היה כאן שר אוצר שקיצץ קצבאות ילדים, ביטל נקודות זכות במעונות, גדע את תקציב הישיבות והקשה את החיים כמעט לכל אזרח, מאיפה החוצפה הזו?" שואל היום גורם חרדי.

    למי ששכח, הנה סיכום של כלכליסט מימיו של שר אוצר בשם יאיר לפיד. שורו, הביטו וראו מה הוא עשה לשכבות הבינוניות והחלשות, להם הוא ארז היום שמן ואורז.22

    בסביבתו של הגרי"ד גרוסמן מסרו לאתר קול חי כי הרב מקבל במשך כל ימי חיו כל יהודי בשמחה, באהבה אמיתית ובהארת פנים.



    18 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      מה זאת אומרת הרעיב? מי שמרעיב ילדים זה מי שעושה ילדים בלי לחשוב אם יש לו כסף לתת להם אוכל. קודם כל תלמדו מקצוע אחר כך תצאו לעבוד ותרוויחו כסף ואז תעשו ילדים במספר שיתאפשר לכם לכלכל אותם בכבוד. וככה אף אחד לא יוכל להרעיב לכם את הילדים. לפיד חנפן עלוב וחסר תקנה. הבוז שהוא מקבל כאן מוצדק. הסיבות לא מוצדקות. היה צריך לחתוך עוד בתקציבים הייחודיים לחרדים לחייב את כולם לשרת בצבא ללמוד לימודי ליבה ולהתפרנס בכבוד.

      1. תראה איך אתה מדבר -איפה יש בורא לעולם בדברך
        לפחות אל תכתוב כאלה דברים פה…

      2. העם היהודי קיים בזכות לומדי התורה ומקיימי המצוות "על זה אין וויכוח"

      3. אתה הייתה חרדי!
        אפשר לחשוב שכל החילונים 'המחושבנים' במספר הילדים אין בהם עניים ורעבים…

    2. 14

      לצערי, הר' גרוסמן חוזר שוב ושוב על אותם טעויות. אם אבו מאזן היה מגיע לארוז חבילה וליחצ"ן את עצמו, האם גם אז היה מתקבל בחיבוק אצל הר' גרוסמן?

    3. 13

      ממש חוצפה לכתוב כך על הרב הוא קודש קודשים תחזור בך….

      1. רב הדיסקוטקים אינו קודש קודשים. הוא עסקן נמרץ ויש לו זכויות רבות ללא ספק. אך מצד שני הוא עושה טעויות ואינו חסין מביקורת, כמו כל העסקנים הטובים.

    4. 12

      כתבה מחניפה לציבור החרדי. לקרוא ולהקיא. לפיד "הרעיב"? מס על דירה מעל 5 מליון שקל זה להרעיב? ביטול קיצבאות לאוכלי חינם זה "להרעיב"? הציבור החרדי ורבניו הם המרעיבים הגדולים ביותר. גורמים לציבור שלם לשקוע בעוני ובערות במשך שנים ומגדלים דורות של בורים ואנאלפביתים שנופלים לנטל על הקופה הציבורית. זוועה שעיתון אינטרנטי משתף פעולה עם כוחות האופל בכדי למצוא חן בעיניהם ולהגדיל רייטינג.

      1. גם על רשע כמוך אנו מתפללים ועוד לאחר בורות כזו בדך ישראל אלפי שנים אנו צריכים לחזק את לומדי התורה של יעסקו בשום דבר מלבדה בכדי להרבות זכויות בעם ישראל ושה' יפרוס עלינו את סוכת שלומו שהיא זאת ששומרת עלינו מכל אויבנו ורק ע"י כך יכולים חיילינו להצליח.

      2. יהודי שנופל, נופל עד הסוף…
        לפי אופי התגובה שלך, כנראה שאתה חרדי לשעבר…
        מענין שלא כתבת עם טעויות כתיב…

    5. 11

      חוצפה, הרב גרוסמן לא נקרא עסקן תחזור בך מיד ותחזור בתשובה….

      1. עסקן זו לא מילה גסה. להיפך זו מחמאה, מי שמכיר את סדר היום של הרב גרוסמן יודע שהוא לא עסוק בכתיבת שו"תים אלא בקשרים עם פוליטיקאים כמו פרס ולפיד גיוס כספים וביח"צנות. ובכל זאת מגיע לו יישר כח על כל מה שהקים במגדל העמק על עידוד אסירים בבתי כלא ועל חלוקת המזון שעושה.

    6. 10

      לא ידעתי שיש אפיקורסים שמגיבים באתר קול חי

    7. 9

      אין להתחרות בזכויותיו של הרב גרוסמן